Adana'da Vatandasa Ücretsiz Karpuz

Adana'da Vatandasa Ücretsiz Karpuz

Adana Büyüksehir Belediyesi, üreticiden satin aldigi karpuzu vatandasa ücretsiz dagitiyor.

Bu yil ürünü tarlada kalan karpuz üreticisinden karpuz alan Adana Büyüksehir Belediyesi, mahallelerde vatandasa ücretsiz karpuz dagitiyor.

Adana Büyüksehir Belediye Baskani Zeydan Karalar, tarimin güçlenmesi, üreticinin magdur olmamasi için çalistiklarini belirterek, “Ürünü tarlada kalan çiftçiye bir yudum su olabildiysek ne mutlu bize” dedi.

Üreticinin, çiftçinin yaninda olmaya araliksiz devam edeceklerini söyleyen Karalar, üreticiye milyonlarca fide-fidan dagittiklarini, hayvancilikla geçinenlere silaj desteginde bulunduklarini, kooperatifler kurdurup, üreticinin elindeki ürünlerin degerinde satilmasini sagladiklarini kaydetti.

Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile