Merkez ilçeye bagli Ödemis köyü ve Yesilköy mevkiinde baslayan orman yangini, genis bir bölgede etkili oldu. Yangin söndürme çalismalarina 162 Itfaiye, arazöz, su tankeri ve is makinesi, 400’ün üzerinde emniyet, jandarma, Orman Isletme Müdürlügü, kamu personeli ve vatandaslar katildi.
Yangin nedeniyle bazi bölümlerin siyaha büründügü alanlarda ekipler sogutma çalismalarini sürdürüyor. Alevlerden dolayi bazi bölgelerde yanan agaçlar simsiyah görüntü olusturdu.
Karabük Valiligi, tahminen 45 hektarlik alanin yangin nedeniyle zarar gördügünü bildirdi.
Bölgede çalismalar halen sürüyor.
Alevlerin Yaktigi Ormanda Simsiyah Görüntüler Olustu
Karabük’te dün ögle saatlerinden baslayan orman yangini tamamen kontrol altina alinirken, yanginin izleri gün agarinca görüntülendi.



















