Ankaragücü`nde 3 Puan Sevinci

lacivertli oyuncular, sevinçlerini taraftarlarıyla paylaştı ANKARA - 19.

11.2011 - Spor Toto Süper Lig`in 11. haftasında, Kardemir Karabükspor`u 2-1 mağlup ederek ligdeki ilk 3 puanını alan Ankaragücü`nde büyük sevinç yaşanıyor

Karşılaşmanın bitiş düdüğünün çalmasının ardından sarı-lacivertli oyuncular, saha ortasında birbirlerine sarılarak galibiyet sevincini yaşamaya başladı

Stat hoparlöründen çalınan ``misket havası`` eşliğinde oynayan oyuncular, daha sonra sevinçlerini tribündeki taraftarlarıyla paylaştı. Bu sırada tel örgülerden sahaya atlayan bazı taraftarlar ile özel güvenlik görevlileri arasında kovalamaca yaşandı. Özel güvenlik görevlileri tarafından yakalanan taraftarlar, yeniden tribüne gönderildi

Kulübün dün yapılan olağanüstü genel kurulunda başkanlığa seçilen Sami Altınyuva, karşılaşmayı yönetim kurulu üyeleriyle birlikte şeref tribününden takip etti

Bir hayli heyecanlı olduğu gözlenen Altınyuva ve yönetim kurulu üyeleri, maçın sona ermesinin ardından sevinç gösterilerini izledikleri oyuncuları alkışlarla soyunma odasına gönderdi

-Eski başkan taraftarların arasında- Bu arada, dünkü kongrede görevi Sami Altınyuva`ya devreden eski başkan Cengiz Topel Yıldırım, karşılaşmayı bilet alarak sarı-lacivertli taraftarlarla birlikte takip etti

Karşılaşmadan yaklaşık 30 dakikada önce eski yöneticileriyle birlikte 19 Mayıs Stadı`na gelen Yıldırım, gişelere giderek kuyruğa girip bilet satın aldı

Daha sonra yönetici arkadaşlarıyla kale arkası tribününe giren Yıldırım, karşılaşmayı da burada izleri. Yıldırım ve beraberindekilere stada girişleri sırasında taraftarlar büyük ilgi gösterdi

Sarı-lacivertli taraftarlar, Cengiz Topel Yıldırım lehine uzun süre ``Büyük başkan`` diye tezahüratta bulundu

(HÜY-BĞR-ADA)
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile