Başbakan Erdoğan, Kayseri’den Ayrıldı

Başbakan Erdoğan, Kayseri’den Ayrıldı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Kayseri’den İstanbul’a gitti.


Dün akşam saatlerinde hava yoluyla Kayseri’ye gelen Başbakan Erdoğan, gün içerisinde bazı ziyaretler, temel atma ve açılış törenlerine katıldı. Erdoğan, son olarak partisinin Grup başkanvekili Mustafa Elitaş’ın oğlunun düğününe katılarak nikah şahitliği yaptı.

Erdoğan, düğün sonrasında hava yoluyla Kayseri’den ayrıldı.
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile