Bayan Güreşçi Kebiç’ten Altın Madalya
Bulgaristan’ın Burgaz şehrinde yapılan Uluslararası Büyükler Serbest, Greko-romen ve Bayanlar Turnuvasında 48 kilogramda Akhisar Belediyespor bayan güreşçisi Burcu Kebiç, altın madalya kazanarak milli takım adına bir büyük başarıya daha imza attı.
Nisan ayında Almanya’ da yapılacak olan Büyükler Avrupa Şampiyonasına katılmak için seçme niteliği taşıyan turnuvaya Türkiye’den 48 kilogramda 2 sporcu ile katıldı. Burcu Kebiç ilk turda Bulgar rakibini, ikinci turda ise 2010 Gençler Dünya Şampiyonu olan Amerikalı rakibini yenerek finale yükseldi. Finalde Türk rakibi ve Gençler Dünya İkincisi Yalova Belediyespor güreşcisi Sümeyye Sezer’i rahat bir müsabaka sonucu 2-0 yenerek Avrupa Şampiyonasına Akhisar Belediyespor adına gitmeye hak kazandı. Akhisar Belediyespor Güreş Antrenörü İsmail Göz ve Yücel Ünsal Kebiç’in elde ettiği başarıdan dolayı son derece mutlu olduklarını ifade ederek, Akhisar’ın spor tarihinde büyükler kategorisinde Avrupa Şampiyonası’nda ilk kez güreşmeye hak kazanan Burcu Kebiç’den Avrupa’da da madalya beklediklerini söylediler. Burcu Kebiç’in bu başarısı alt yapıda da bulunan bütün sporculara güzel bir örnek olduğunu belirten Antrenör Göze "Asıl hedefimizin Akhisar’ımızdan olimpiyata ilk sporcumuzu yollayarak madalya kazanmaktır" dedi.Burcu Kebiç ise "Kazandığım bu madalyayı buraya gelmemde emeği geçen herkese hediye ediyorum. Başta Akhisar Belediye Başkanımıza, kulüp başkanımıza, antrenörümüze teşekkür ediyorum. Hedefime yavaş yavaş yaklaşmanın mutluluğu içerisindeyim. Avrupa Şampiyonasında da önce ülkemi sonra Akhisar’ı en güzel şekilde temsil etmek istiyorum" diye konuştu.



















