Bismil'de Ilaçlama Çalismasi Sürüyor

Diyarbakir Büyüksehir Belediyesi ekipleri, Bismil ilçesinde yaz aylarinda sivrisinek, sinek, karasinek ve hasere olusumun önüne geçmek için ilaçlama çalismasina devam ediyor.



Bismil Kaymakami ve Belediye Baskan Vekili Hamza Türkmen, bu yil erken baslanan ilaçlama çalismalarinin ihtiyaç duyulan her noktada sürecegi belirtti.

Türkmen, "Sivrisinekler ile mücadelenin, ilk ve en önemli ayagi ve belki de tek ayagi larva mücadelesi dedigimiz sucul ortamda yapilan mücadeledir. Öncelikli olarak sucul ortamlarin, bertaraf ve islah edilmesi, mümkün olmuyorsa da bazi ilaçlar ile muamele edilmesi gerekmektedir." dedi.

Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile