Bursa'da Aranan Araç Emet'te Ele Geçirildi

KÜTAHYA – Bursa polisi tarafindan “güveni kötüye kullanma” olayi kapsaminda aranan bir araç, Emet Ilçe Emniyet Müdürlügü ekiplerince yakalandi. Alkol veya uyusturucunun etkisindeyken araç kullanma suçundan aranan sahis ise Nüfus Müdürlügünde yakalandi.

Ilçe Emniyet Müdürlügü ekipleri Plaka Tanima Sistemi giris noktasindan ilçeye giris yapan 16 AIL 353 plakali aracin Bursa Emniyetince arandigini tespit etti. Araç ekipler tarafindan Okullar Caddesi Ashaboglu kavsaginda durduruldu.

Ekiplerce yapilan kontrollerde aracin Bursa Bes Evler Sehit Ismail Özbek Polis Merkezi Amirligince “güveni kötüye kullanma” olayi kapsaminda arandigi tespit edildi. Gözaltina alinan araç sürücüsü Ö.M. isimli sahsin 1.40 promil alkollü oldugu belirlenirken, adli ve idari islem baslatildi. Araç görevlilerce sahibine iade edilmek üzere yedi emin otoparkina teslim edildi.

Aranan sahis Ilçe Nüfus Müdürlügünde yakalandi

Öte yandan, M. K. isimli sahsin alkol veya uyusturucunun etkisindeyken araç kullanma suçundan Kütahya Asayis Sube Müdürlügü tarafindan aranmasinin bulundugunun tespit edilmesi üzerine harekete geçen Ilçe Emniyet Müdürlügü ekipleri sahsi Emet Nüfus Müdürlügünde islem yapmakta oldugu esnada yakaladi. Gözaltina alinan sahis gerekli islemler yapilmak üzere Polis Merkezine götürüldü.
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile