Cenazeye Giderken Araci Kül Oldu

Cenazeye Giderken Araci Kül Oldu

Bilecik’te cenazeye gitmek için yola çikan sahsin araci seyir halinde yanarak tamamen kullanilmaz hale geldi.

Alinan bilgilere göre; Bilecik’in Osmaneli ilçesinden Gölpazari ilçesine bagli Bedi köyündeki bir cenazeye katilmak üzere yolan çikan Muammer Püyner’in kullandigi 11 SD 424 plakali otomobilin Eski Çöplük mevkiine geldiginde motor kismindan dumanlar yükselmeye basladi.

Dumanlar birden aleve dönüsürken tüm araci kapladi. Sürücü alevleri kendi imkanlari ile söndürmeye çalissa da basarili olmazken, araç tamamen kül oldu.
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile