AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, 18-20 Ağustos tarihlerinde il ve ilçe merkezlerinde 10 ayrı trafik kazası meydana geldi.
Kazalarda yaralanan 15 kişinin il genelindeki hastanelerde tedavi altına alındığı, yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.



















