Eskisehir AFAD Gönüllüleri Sinop'a Gitti

Eskisehir AFAD Gönüllüleri Sinop'a Gitti

Eskisehir Afet ve Acil Durum Müdürlügü’nden (AFAD) 28 gönüllü, sel afetinde görev yapmak üzere Sinop’a gitti.

Sinop’un Ayancik ilçesinde meydana gelen sel felaketinde görev yapmak üzere Eskisehir AFAD gönüllüleri yola çikti. 1’i sef ve olmak üzere toplamda 28 gönüllü iyilestirme çalismalarina katilmak için otobüsle sel bölgesine hareket etti. AFAD Eskisehir gönüllülerinin 5 gün boyunca sel bölgesinde faaliyet gösterecegi ögrenildi.
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile