Hastanede 'Pembe Kod' Tatbikati

Hastanede 'Pembe Kod' Tatbikati

Kütahya Evliya Çelebi Egitim ve Arastirma Hastanesi’nde bebek ve çocuk kaçirma durumlarinda kullanilan “Pembe kod” olaylari için tatbikat gerçeklestirildi.

Senaryo geregi Kadin Hastaliklari ve Dogum Kliniginde yatmakta olan yeni dogum yapmis bir annenin bebegi, hastane çalisani kiligina girmis bir kisi tarafindan kaçirildi. “Pembe kod” çagrisi verilir verilmez hemen hastane giris çikislarin kapatilmasi sonucu bebegi kaçiran kisi hastane güvenlik görevlileri tarafindan bebege herhangi bir zarar verilmeden yakalandi.

Hastanelerde yasanabilecek olumsuzluklarin önüne geçebilmek için gerçeklestirilen bu tatbikatlar öncelikle hastalarin ve saglik çalisanlarinin güvenliginin saglanmasini amaçliyor. Hastalarin daha güvenli ortamlarda hizmet görebilmeleri ve acil durumlara hazirlikli olunmasi açisindan büyük önem tasiyan bu çalismalar hasta memnuniyetini de beraberinde getiriyor.
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile