Karabük İl Genel Meclis Toplantısı , Karabük Valisi İzzettin Küçük Başkanlığında yapıldı . Daha önce görev yapmasından dolayı kentte gerçekleştirilen çalışmaları bildiğini belirten Vali Küçük , köylerde büyük sorunların kalmadığını yol , su ve alt yapının tamamlandığını belirtti . Vali Küçük , " Köylerimize yapılan yatırımlar çok önemli . Yatırımlardan sonra şehrimizin birer parçası haline geldiler . İnsanlarımız artık köylerine gider oldu . Kalkınma budur işte . Meclisimizin çalışmaları çok iyi , ilimizi ülkemizde yükseltecek çalışmalara imza atıyor . Büyük şehirlerimize yakın bir kent . Yatırımcılar bunu göz önünde
bulunduruyor . Karabük kanunlara , uyan eğitimli insanlarla dolu . Sanayi alt yapısı bulunan olan bir şehir , eğitimli kalifiye insanlara sahip . Bu bakımdan çok şanslıyız . Eğitimde de Türkiye ortalamasının her zaman üstünde çıkmıştır " dedi .
Meclis toplantısı daha sonra gündem maddelerini görüşerek karara bağladı .



















