Kayseri`de Sonbahar Temizliği
Sonbaharın son günlerinde ağaç dallarında kalan son yapraklar da yere düşmeye başladı.
Kayseri`de kent merkezlerindeki yeşil alanlarda çevre kirliliğine neden olan yapraklar, belediye işçileri tarafından toplanıyor. Toplanan yapraklar ise bazı işlemlerden geçirilerek gübreye dönüştürülüyor.



















