Belediyeden yapilan açiklamaya göre, Tütüncü, Cengiz Topel Ilkokulu'nda düzenlenen Ilkögretim Haftasi programina katildi.
Antalya Valisi Ersin Yazici'nin ilk ders zilini çaldigi programin ardindan açiklamalarda bulunan Tütüncü, ilçede egitim ve ögretime katki saglayacak çalismalara önem verdiklerini belirtti.
Yeni egitim ögretim yilini kutlayan Tütüncü, sunlari kaydetti:
"Hem egitime yeni okullar kazandirmak, hem de mevcut okul alanlarinin yenilenmesi, çocuklarimiza daha güzel ortamlar saglanmasi, ögrencilerimizin basarisini artiran çalismalarin yapilmasi noktasinda önemli adimlar atiyoruz. Kepez Belediyesi olarak yeni egitim ögretim yilinda ögrencilerimize, ögretmenlerimize ve velilerimize destegimizi sürdürecegiz. Özellikle sinif mevcutlarinin yüksek oldugu bölgeler basta olmak üzere, mahallelerimize yeni okullar gelecek. Bununda müjdesini yeni egitim ögretim yilinin basinda vermek istiyorum."
- Kepez Belediyesinden yesillendirme çalismalari
Kepez Belediyesi ilçede baslattigi yesil seferberligi kapsaminda çalismalarini sürdürüyor.
Park ve Bahçeler Müdürlügü ekiplerince yürütülen çalismada, Kütükçü Mahallesi'ndeki Ümmü Limon Anaokulu bahçesi peyzaj çalismalariyla yesillendirildi.
Ekipler, agaç ve çiçek dikiminin ardindan, oyun alanlarinda da çimlendirme çalismasi gerçeklestirdi.
Kepez'e Yeni Okullar Kazandirilacak
Kepez Belediye Baskani Hakan Tütüncü, ilçeye sinif mevcutlarinin yüksek oldugu bölgeler basta olmak üzere yeni okullar kazandirilacagini bildirdi.



















