Okul Müdürü Cevat Çevik, gazetecilere yaptığı açıklamada, Alaplı'da okullararasında en büyük kütüphaneyi oluşturduklarını söyledi.
Kütüphanenin kurulmasında öğretmen ve öğrencilerin büyük katkıları olduğunu ifade eden Çevik, şunları söyledi:
"Kütüphanemizin oluşturulması için öğrenci ve öğretmenlerimizle beraber daha önce kermes düzenlemiştik. Kermeste elde edilen gelirle okulumuza kütüphane kurduk. Öğrencilerimiz buraya gelerek kitap okuyor, satranç oynuyorlar. Kütüphanede bulunan 4 bilgisayarlardan internetten araştırma da yapabiliyor. Burada 2 binden fazla kitap bulunmaktadır."
Kermesten Elde Edilen Gelirle Kütüphane Kurdular
Alaplı Anadolu Lisesi öğretmen ve öğrencileri, düzenledikleri kermeste elde ettikleri gelirle okula kütüphane kurdu.



















