Kursiyerlerin Sinema Keyfi

Şanlıurfa Belediyesi, Süleymaniye Meslek Edindirme Merkezi'nde kurs gören 110 bayanı sinemayla buluşturdu.

Belediye basın bürosundan yapılan açıklamaya göre, kursiyerler Belediye tarafından yapılan organizasyonla sinemaya giderek, vizyonda bulunan ''Celal ile Ceren'' filmini izledi.

Bazı kursiyerler ilk kez sinemaya geldiklerini belirterek, filmi çok beğendiklerini kaydetti.

Kursiyerler, Şanlıurfa Belediye Başkanı Ahmet Eşref Fakıbaba'ya kendilerine bu imkanı tanıdığı için teşekkür etti.

Muhabir: Eşber Ayaydın

Yayıncı: Mehmet Güldaş
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile