Başakşehir Belediyesi Living Lab Oyunlaştırma (Gamification) Atölyesi düzenledi.
Farklı meslek dallarından gelen katılımcılar atölyede oyunlaştırmayı kendi alanlarında nasıl uyarlayabileceklerini öğrendi. Başakşehir Living Lab Merkezi’nde düzenlenen Oyunlaştırma (Gamification) Atölyesi Bahçeşehir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Bölümü Yard. Doç Dr. Yavuz Samur tarafından gerçekleştirildi.
Yard. Doç. Dr. Yavuz Samur oyun teorisi, oyunlaştırma, neden ve nasıl oyunlaştırma yapılır? başlıkları altında bir sunum gerçekleştirdi. İnteraktif olarak gerçekleşen eğitim 4 saat sürdü.
KATILIMCILAR OYUNLAŞTIRMA UYGULAMASI YAPTI
Oyunlaştırmanın örneklerini de gösteren Samur, eğitimin içeriğini anlatarak, “Burada eğitimin sonunda bir oyunlaştırma uygulaması da yapacağız. Öğrencilere bir model verilecek. Bu modele göre katılımcılar bir hedef doğrultusunda bir oyunlaştırma uygulaması yapacaklar. Bir ürünü satmak ya da müşteri kazanmak için bu uygulamayı kullanabilirler" dedi.
Atölyenin son bölümünde ise uygulama yapıldı. Katılımcılar guruplara ayrılarak kendi seçtikleri bir konu üzerinden oyunlaştırma uygulaması yaptılar.
Living Lab, Gamification Atölyesi Düzenledi
Başakşehir Belediyesi Living Lab tarafından düzenlenen Oyunlaştırma (Gamification) Atölyesi’nde katılımcılar oyunlaştırmayı kendi alanlarında nasıl uyarlayabileceklerini öğrendi.