Nazilli'de Sineklerle Mücadele Çalışmaları

Nazilli'de Sineklerle Mücadele Çalışmaları

Nazilli Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, yaz sezonunda artan sinek popülasyonunun önüne geçmek için yeşil alan, logar ve çöp konteynırlarını ilaçlıyor.

  Devam eden ilaçlama çalışmaları hakkında bilgiler veren Nazilli Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü Dr . İrfan Özberk , " Sağlık İşleri personelimiz ile Nazilli ' nin mahalleleri ve sokaklarında kanalizasyon lagar kapakları içi , çöp konteynırları , cadde üzerindeki ağaçların ve parkların , yeşillik alanlarının ilaçlanmaları her gün düzenli bir şekilde yapılmaktadır . Belediye Başkanımız Haluk Alıcık ' ın talimatları doğrultusunda tüm hızıyla devam ediyor . Yazın havaların ısınması ile sineklerin yoğunlaşacağını ve bunların sık ilaçlamalarla bunun önüne geçeceğiz . Nazilli halkının yazın evlerinde , sokaklarında , parklarda ve piknik alanlarında sineksiz gün geçirmeleri için çalışmalarımız gündüz personelimiz ile akşamları ise araba ile mahalle , sokak ve caddelerimizin ilaçlamaları devam etmektedir " dedi .
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile