Devam eden ilaçlama çalışmaları hakkında bilgiler veren Nazilli Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü Dr . İrfan Özberk , " Sağlık İşleri personelimiz ile Nazilli ' nin mahalleleri ve sokaklarında kanalizasyon lagar kapakları içi , çöp konteynırları , cadde üzerindeki ağaçların ve parkların , yeşillik alanlarının ilaçlanmaları her gün düzenli bir şekilde yapılmaktadır . Belediye Başkanımız Haluk Alıcık ' ın talimatları doğrultusunda tüm hızıyla devam ediyor . Yazın havaların ısınması ile sineklerin yoğunlaşacağını ve bunların sık ilaçlamalarla bunun önüne geçeceğiz . Nazilli halkının yazın evlerinde , sokaklarında , parklarda ve piknik alanlarında sineksiz gün geçirmeleri için çalışmalarımız gündüz personelimiz ile akşamları ise araba ile mahalle , sokak ve caddelerimizin ilaçlamaları devam etmektedir " dedi .
Nazilli'de Sineklerle Mücadele Çalışmaları
Nazilli Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü, yaz sezonunda artan sinek popülasyonunun önüne geçmek için yeşil alan, logar ve çöp konteynırlarını ilaçlıyor.



















