Nevzat Doğan Gençlere Güveniyor

Nevzat Doğan Gençlere Güveniyor

İzmit Belediyesi tarafından İtalya gezisine gönderilen liseli gençler Belediye Başkanı Nevzat Doğan`ı makamında ziyaret etti.

İzmit Belediyesi 16-19 yaş grubu 5 lise öğrencisini 11 günlüğüne İtalya’ya yollamıştı. Ev sahibi kurum sıfatıyla Artemide Derneği’nin yer aldığı, “Aktif Katılımın Eserleri” adlı proje için aralarında İtalya, Çek Cumhuriyeti Almanya ve Letonya gibi ülkelerden 25 gencin bir araya geldiği çalışmada 11 gün İtalya- Orvieto’da kalan gençler Türkiye’ye döner dönemez İzmit Belediyesi’ni ziyaret ettiler. Gençleri makamında oldukça sıcak karşılayan İzmit Belediye başkanı Dr. Nevzat Doğan çalışma hakkında konuklarından bilgi aldı. Başkan Doğan gençlere her zaman çok güvendiğini söyleyerek, “ Sizler bizim geleceğimizsiniz. Yarınlara donanımlı ve iyi yetişmiş bireyler olarak sizleri hazırlamak bizim görevimiz. Bu türdeki uluslar arası çalışmalar farklı kültürlerin tanınmasında ve kendi kültürümüzün tanıtılmasında ciddi Yararlar sağlıyor. Eminim bu 11 günlük gezi sizin için iyi bir tecrübe olmuştur” dedi.Grup Lideri Batuhan Demirci ile İzmit Belediyesine ziyarete gelen heyette Mahmut Avaş, Sümeyye Gündüz, Selim Çökren ve Dilan Gidiş adlı gençler yer aldı. Gençler İtalya seyahatinin kendileri için çok önemli bir deneyim olduğunu söyleyerek böyle bir olanağı kendilerine sağladığı için Başkan Doğan’a teşekkür ettiler.
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile