Simav Musiki Derneği Konser Veriyor

Simav Musiki Derneği Konser Veriyor

Kütahya Simav’da vatandaşların desteğiyle oluşan Musiki Derneği, 2011’in ilk konserini vermeye hazırlanıyor.

Doğan Eren, amaçlarının Simav’ın sosyal ve kültürel gelişimine katkı sağlamak ve vatandaşlarla bütünleşmek olduğunu bildirdi. Esnaf ağırlıklı olmak üzere ilçede görev yapan bürokrat, eczacı, öğretmen, doktor, mühendis ve ev hanımlarından oluşan ekibin, 2011 yılının ilk konserini vermek üzere bir süredir sürdürdükleri çalışmaları tamamladıklarını dile getiren Eren, 28 Nisan 2011 Perşembe günü saat 14.00 de orta öğretim öğrencilerine, akşamına da saat 20.30 da vatandaşların karşısına çıkarak müzikseverlere Türk Sanat Müziğinin seçkin eserlerini sunacaklarını söyledi.

Dernek Başkanı Eren, herhangi bir karışıklığa meydan vermemek için davetiyelerin Kayacan Bloklarındaki dernek merkezi ile ilçe merkezindeki Hayat Eczanesinden temin edilebileceğini kaydetti.

Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile