Can, oda başkanları ile makamında yaptığı toplantıda, eski maliye binasında yapılması planlanan restore çalışmaları hakkında fikir alışverişinde bulundu.
Restorasyon sonrası oda ofislerini burada toplamayı düşündüklerini belirten Can, 'Odalarımıza güzel bir hizmet olacağını düşünüyorum. Bu kurumların tek binada olmasının da esnaflarımıza kadar uzanan avantajları mutlaka olacaktır.' dedi.
Tarsus'ta Odalar Aynı Binada Toplanacak
Tarsus Belediye Başkanı Şevket Can, oda başkanlıklarını restore edilecek olan eski maliye binasında toplamayı hedeflediklerini söyledi.



















