Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün imzasıyla Son Valiler Kararnamesi’nde Gaziantep Valiliği’ne atanan Zonguldak Valisi Erdal Ata, veda turlarını sürdürüyor. Zonguldak’ta 3 sene 3 ay görev yapan Vali Erdal Ata, valilik personeli ile vedalaştı.
Beş katlı valilik binasının en üst katındaki dairelerdeki personellerden vedalaşmaya başlayan Vali Ata, “Hakkınızı helal edin” diyerek vedalaşma valilik personeliyle vedalaştı.



















