Kastamonu`da Silvikültür Semineri Sona Erdi
Orman Genel Müdürlüğü Silvikültür Dairesi Başkanlığı`nın Kastamonu`da düzenlemiş olduğu “Gençleştirme ve Bakım” eğitimi bürodan sonraki iki günlük arazi programı ile tamamlandı.
Genel Müdür Yardımcısı Yunus Şeker`in başkanlığında yürütülen arazi programında büroda anlatılan konular Silvikültür Daire Başkanı Ali Şimşek, Şube Müdürü Mehmet Ali Cebeci, Şube Müdürü Uğur Tüfekçioğlu, Murat Varlıbaş ve Şube Mühendisi Özlem Şenel Arslan, İç Anadolu Ormancılık Araştırma Müdürü Dr. Metin Karadağ ve Eskişehir Toprak ve Ekoloji Araştırma Müdürü Dr. Şükrü Teoman Güner tarafından arazide uygulamalı olarak obje üzerinde izah edildi. Her noktada bütün katılımcılar yorumlarını ve fikirlerini serbest bir şekilde karşılıklı tartışmak suretiyle ifade ederek konuların kalıcı bir şekilde öğrenilmesi sağlandı.Arazi programın müteakip değerlendirme toplantısıyla katılımcıların, eğitimle ilgili düşünceleri alınarak Gençleştirme Orman Bakımı Eğitim Faaliyeti Uygulama programı başarılı bir şekilde tamamlandı.



















