Saglikta Ödüller Gelmeye Devam Ediyor

Saglikta Ödüller Gelmeye Devam Ediyor

Düzce Saglik Müdürlügü tarafindan MARKA destegi ile hayata geçirilen saglik tesislerinde temizligin izlenebilirligi projesi Düzce Saglik Müdürlügüne ödül getirdi.

Düzce’de saglik alaninda güzel çalismalar olmaya devam ediyor. Bu kapsamda geçtigimiz yil çalismalari yapilan ve Düzce Atatürk Devlet Hastanesi’nde tanitimi Kamu Hastaneleri Hizmetleri Baskan Yardimcisi Dr. Elif Yilmaz tarafindan yapilan Saglik Tesislerinde Temizlik Faaliyetlerinin Izlenebilirligi Projesi Sanayi ve Teknoloji Bakanligi tarafindan verilen Verimlilik Ödüllerine katilmaya hak kazanmisti. Projeyi degerlendiren bakanlik yetkilileri ve jüri, projeyi ödüle layik buldu.

Bilisim Vadisinde düzenlenen ödül töreninde Kamu kategorisinde 3.’lük ödülüne layik görüldü.

Sanayi ve Teknoloji Bakani Mustafa Varank’in verdigi ödülü Düzce Saglik Müdürü Dr. Yasin Yilmaz, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Baskan Yardimcisi Dr. Elif Yilmaz birlikte aldi.

Dr. Yasin Yilmaz ödül sonrasinda yaptigi açiklamada proje esnasinda desteklerinden dolayi Saglik Bakani Dr. Fahrettin Koca ve Sanayi ve Teknoloji Bakani Mustafa Varank’a tesekkür etti.
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile