PAC-MAN 30. Yıl Dönümü Google anasayfasında!

PAC-MAN 30. yıl dönümü Google'ın anasayfasına taşındı...PAC-MAN 30. yıl dönümü dolayısıyla yeniden hatırlandı.PAC-MAN 30. yıl dönümü Google'ın anasayfasına taşınarak orta yaş sınıfında tebessüm oluşturdu.

  Namco Bandai , Pac-Man ' in yeni oyunuyla E3 ' te geri dö ; neceğini duyurdu . Oyun dü ; nyasına davette bulunan Namco , Pac-Man ' in 30 . yıl dö ; nü ; mü ; kutlamalarına ç ; ağırıyor . Kutlamalarda sadece geç ; miş oyunlar işlenmeyecek aynı zamanda Pac-Man ' in gelecek oyunu ile ilgili aç ; ıklamalar yapılacak . Davetiyelerde Los Angeles ' da dü ; zenlenecek organizasyonda henü ; z ç ; ıkmamış oyunların konsollar , mobil aygıtlar ve diğer platformlar iç ; in gö ; sterimleri yapılacağı yazıyor .

PacMan bugü ; n 30 . yaşına bastı . Namco tarafından 1980 ' de geliştirilen PackMan dü ; nyanın en ü ; nlü ; oyunlarından birisi . Google , PacMan ' ın 30 yaşını doldurması sebebiyle logosunu değiştirdi . PacMan , labirentlerden oluşan bir platformda yuvarlak pulları toplamayı amaç ; edinmiş bir oyundur . Fakat bu pulları toplamak o kadar kolay değildir . Ç ; ü ; nkü ; peşinizde sevimli gö ; rü ; nen hayaletler vardır . Eğer bu hayaletlere yakalanırsanız oyun biter . Eğer tü ; m pulları toplamayı başarırsanız bir diğer aşamaya geç ; ersiniz . Her yeni bö ; lü ; mde hayalet sayısı , hayalet hızı ve labirentlerin karmaşıklığı artar .

Ek olarak hikaye ile ilgili şö ; yle bir ayrıntı bulunuyor : Yıl 2043 , şeytani WAKA askeri organizsasyonu tü ; m dü ; nyanın kontrolü ; nü ; elinde tutmaktadır . Gö ; revlerde kullandıkları acımasız polis ekipleri yani Ghost ' lar en etkili askeri birimleridir . Fakat John Smith , WAKA ' nın ö ; nü ; ne ç ; ıkarak onu durdurmaya ç ; alışır . Bu yolda kullanacağı silah ise P . A . C . M . A . N . fırlatan bir roket atardır . FPS tü ; rü ; nde olacak bu yeni oyunla ilgili henü ; z pek bilgi yok bu nedenle E3 ' ü ; beklemek zorundasınız .

Buradan Pac-Man ' e geri dö ; nü ; ş yapalım . 2005 ' te 25 . yaşına girmiş ve bir sü ; rü ; Pac-Man delisi bu hadiseyi kutlamışlar . Oyun hakkında araştırma yaparken strateji ve teknik bilgilerle dolu bir ç ; ok siteye rastladım . ' Bu oyunun ne stratejisi olabilir? ' diyenlerdenseniz bir de şunu dinleyin : 17 . seviyeden sonra , beyaz hapları yediğinizde hayaletler maviye dö ; nü ; şmü ; yor , dolayısıyla onları yiyemiyorsunuz , sadece anlık bir yö ; n değiştirmeyle kaç ; manıza fırsat tanıyorlar . 256 . seviyede oyunun yazılımından doğan bir hata sebebiyle ekranın yarısı saç ; ma şekillerle doluyor ve bu bö ; lü ; mü ; geç ; mek teknik olarak imkansıza yakın . Split-screen ( sağda ) adı verilen bu bö ; lü ; mü ; 1982 yılında 8 yaşında olan Jeffrey Ree adındaki bir sabinin geç ; tiği ve başkan Ronald Reagan ' dan kutlama mektubu aldığına dair şehir efsaneleri var ; ama Billy Mitchell ' ın rekoru kırdıktan sonra bu bö ; lü ; mü ; n geç ; ilebildiğini ispatlayana vaad ettiği 100000 $ ' lık ö ; dü ; le kimse talip olmayınca sorunun cevabı verildi .

248 seviye boyunca soluksuz dö ; rt tane hayaletten kaç ; mayı nasıl başarmış peki bu adam? Burada ' pattern ' ler , yani bizim taktik olarak adlandırabileceğimiz şeyler devreye giriyor . Oyunun manyakları , hayaletlerin karakteristik ö ; zelliklerinden tutun hangi bö ; lü ; mde beyaz pillerin kaç ; saniye dayandığına dair tü ; rlü ; ayrıntıyı kağıda dö ; ktü ; kleri gibi , her bö ; lü ; mü ; n kendine ait taktiklerini de ç ; ıkarmışlar . ' Taktiği varsa ben de yaparım o puanı ' demek Billy Mitchell ' ın eforuna biraz haksızlık oluyor zira 255 bö ; lü ; m ve 6 saat ( Mitchell ' ın rekoru kırmak iç ; in harcadığı vakit ) boyunca bu taktikleri kusursuza yakın uygulamak iç ; in mü ; kemmele yakın bir konsantrasyon , yılların verdiği tecrü ; be ve mü ; thiş bir hırs gerekiyor . 17-255 seviyeleri arasında işleyen ' 9th key pattern ' adlı şemayı yanda gö ; rebilirsiniz .
Ana Sayfa
Manşetler
Video
Yenile